Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 00:16 - момчешки истории
Автор: carramell Категория: Тя и той   
Прочетен: 1436 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 29.11.2011 00:25


Мислех на каква тема да пиша днес, докато не влязох в скайп-а и получих просветление, ако може така да се нарече словосъчетанието, което ми написаха.

Това ме накара да се замисля над въпроса за момчетата и нещата, които говорят без да ги е грижа за начина, по който ще реагира дадено момиче.

Повечето пъти, поне при мен е така ( не знам аз ли имам лош късмет или всички момчета за такива) винаги става някой гаф от страна на момчето, и трябва след това да му прощавам, но честно казано ми писна от това. Не съм Господ и не мога да прощавам на всички, а дори и да можех, не бих го направила.

Нека се върна към мисълта си ... преди малко, това момче, нека го наречем Иво ми каза нещо, от което наистина много се засегнах, напуснах дискусията и го премахнах от абонатите си. След около минута, той ми се обади по телефона и ми каза:" Много бързо се ядоса. Нали знаеш, че винаги се шегувам?! "
Добре, момчето се е пошегувало, но трябва ли момичето, в случая аз да понеса шегата върху себе си, да забравя за случилото се и да му простя ?!? Не мисля така! Прощаваш, прощаваш и на края какво се получава? Винаги ТИ старадаш, заради грешките на някого, на когото не му пука каквп е казал, защото е било шега.

Един съвет към момчетата: Внимавайте какво говорите и как се отнасяте към момичетат до себе си. Могат да Ви изглеждат добри, мили и търпеливи, но повярвайте ми, някога търпението им ще свърши и ще си понесете последствията, които, кзвам Ви, няма да бъдат много леки. Една жена ВИНАГИ знае как да накара един мъж да старада.


Моля, ако има несъгласни с моето мнение, нека да коментират. Благодаря Ви.          



Гласувай:
4


Вълнообразно


Предишен постинг

1. анонимен - Много добре си го написала.
29.11.2011 00:42
Но не трябва да бъдеш тънкообидна. Много жени са такива - от нищо се впрягат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: carramell
Категория: Други
Прочетен: 34193
Постинги: 4
Коментари: 23
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930